Monday 23 December 2013

Pesta Pulau Pinang

Hellooooooooooooooooooooo :)
Hari Isnin bersamaan 23 Disember 2013,aku telah berkunjung ke Pesta Pulau Pinang bersama kakak,abang,kakak ipar dan anak saudara aku yang sgt comel tapi berat didukung.Hahaha
okey,pengenalan yg agak skema disitu :P
memandangkan ini ada pertama kali aku berkunjung ke sini , aku jadi 'perak' jugak la.
heh.dh update kt blog,twitter,fb mau tak perak lg . haha
Kami keluaq umah awai ptg dlm kui 4 ptg.pesta pun lebih meriah wktu mlm kan.so,kami landing kt Queensbay Mall dulu.Makan2,jalan2.Dekat QB mall tu duit aku dh terbang RM43 utk 2 buah novel.
~Pabila Romeo VS Juliet - E-man Sufi
~Vehaen : Satu Cerita -Ainul Farihah
Lpastu utk makan dlm RM30 gak r terbang.haih.mahai sungguh makanan zaman la.hahahaha
Dlm kui 7.45 kami pun pi la pesta.smpai pesta kui 8.30.abg kata awai lg,jln jgn kalut2.dannn kami punnn buat la tapak pesta tu mcm kami yg punya.org dh la ramai, jalan mcm tgh jalan dgn awek kt pantai pegang2 tgn kan.slow la maknanya tuu-,- sabo je la.
Banyak gilaaaaaaa barang murah2.3 psg kasut leh dpt dgn hrga rm10 jaa.heh,tp aku x beli pun sbb ntah x menarik sgt pun kasut2 tu.aku tertarik nak shopping baju,seluaq ja.cariiii laaa baju n seluaq.nampak pulak kedai yg juai baju n seluaq RM8 ja.mau tak terkinja aku melihat pemandangan sebegitu.Aku rasa aku masuk paling awai kedai tu berbanding kakak n kakak ipar aku.Tapi,aku jugak yg keluaq paling last sekali.Hahaha.
punya nak habaq aku rambang mata smbil memikirkan bajet duit yg smakin menipis didalam poket jeans lusuh yg aku pakai.heeee.akhirnya,selamat pun aku membeli sehelai t-shirt putih ada tulisan pink2 sikit dgn seluaq skinny(bt pakai dlm bilik n kt rumah) wrna putih ada pink2 jgk.hahaha.sgt girlyyyy~
Lpastuuu jalan jalan jalan lagii.trjumpaaa org juai strawberry coklattt . oooo nyum nyum . dh lama aku mngidammm.tp duit dlm poket dh tinggai RM10 yg aku simpan nk beli tikaq buat letak dlm bilik utk santai2.
maka,dgn muka yg pling comel dan kesian aku pun bt sedih.akhirnya,abg aku huluq rm5.1 cucuk benda tu rm3,selak2 poket jumpa lg rm1 maka aku beli 2 cucuk benda tuu.lpastu tunggu makcik tu bt utk kakak aku pulak.utk hmpa bygkn btapa lmanya servis yg kakak aku trpksa hadapi,2 cucuk strwberi coklat tu sempat aku habiskn smntara tunggu kakak aku dpt dia punya pulak .. hahaha
n then,jalan2 beli baju utk si kecik Muhammad Adam tu pulakk~ heeee thennnn,aku pi bodek kakak aku nk cadar kartun mickey mouse wrna pink RM10 jaa.gilaaa murahh.haha.n then masuk la tmpat prmainan.haaa bermula la kisah saat sygnya duit nak kluaq drpd poket masing2 sbb suma duit dh habih time shopping td.makanya , abg aku bwk kluaq duit pi main tikam2 nak dpt bear ja.tapi habuk pun xdpt apa.buang duit kt situ.masuk rumah hantu pun xpa td . haih ~
n then,kluaq balik p tmpat shopping tu.beli tikaq.gambaq upin ipin.bajet comel.hahahaha.abg aku beli jam n comforter.murah aih.aku tgk ramai org beli bnda2 tu sumaaa.hehehe
ok setelah penat dan adam pun dh trlajak waktu tidur dia,pada jam 11.30 kami pun beransur pulang~heee
habih dh~ opsss lupa nak habaq.tgh2 shopping tuuu,aku mcm bengang sat kat kak n abg aku.ya la.berenti shopping pasai nk tgk org menyanyi.artis mnyanyi.kbtulan hari ni Tomok mai.alaaa,Tomok -Sejarah Mungkin Berulang yg sendu2 dulu2 tu.hahahaha.ya la kan..sapa x bara,takat nk tgk tomok tu,masuk youtube search ja la nama dia.berlambak.shopping tu penting k.hahaha
okeeeyy dh la utk hari i.gila weh , nak dekat 3 pagi dh.hewhewhew babai~ ok ~ nak share gambaq ;)

                                       # ni gambaq sebelum kluaq.haha.adam muka excited nak jalan2.
                   #ni gambaq masa mula2 smpai pesta.muka teruja pulak aku.Adam ralit tgk lampuuu
                        # ni gambaq kt QB mall.kt tgn tu ada plastik berisi 2 buah novel.eheeee ;)

Pokoknyaaa,harini sgt happy dalam kpenatan dan lenguh kaki tgn . heeee

No comments:

Post a Comment