Sunday 22 December 2013

First post

Alohaaaa.Salam :)
Kali yg ketiga buat blog.Last buat blog time form 3.
sekarang dh 17 tahun.ops,dh lpas dh k SPM sgala seksaan-apa-kebenda kasi otak aku penat tu.zzz
tu yg buat balik la blog ni bt peneman bosan dan kesunyian tanpa seseorang  yg dicintai disisi . eceh ,jiwang pulak kitew ni . ahaks . ok .kt sini la tmpat aku luah perasaan duluuuuuuuuuuuuu.segala apa yg aku nak ckp,blog laaa tempat aku mengadu saat2 .... hm xpayah ckp la.sedihhhh sgt crita aku ni nnti. Hahaha
sebenaqnya aku taktau nak post apa.ttiba jd blur gila.padahal klu aku log-in fb aku tu berjela2 aku tulis smpai org pun dh kenai aku dgn 'Hana si penulis karangan di Facebook' haa.kuangasam sapa yg ckp tu.ceh -,- jeles kut depa xdak idea nak mnulis pnjang2 kt fb :P bajet la hg bnyak likers,hana oii.takat belas2 tu kut ya.ihiks.tapi takpa , aku post sttus pa suma tu bukan batak like pun.justtttt aku nak luahkan apa yg ada dlm kpala otak aku yg makin berkembang *makan la maggi cup kari bnyak2 utk perkembangan otak dan minda yg cerdas* eh iklannn sekejap tu.hahahaha :)
ahah, cukup2 la takat ni dulu.panjang2 sgt bukan ramai followers pun.haha poyo gilaaaa~ kbye :)
with <3 : Hanacute :)
oh ni nak letak gambaq aku yg cun . kikiki sebentar yaaaaa ngeeee
* aku yg pakai baju oren yg sedang buat tgn kat dagu ala2 cute tu.tudung hitam bulat2 putih kt kpala n specky.haha yg lg 4 tuuu blood-sisters gue ~ sgt syg mereka.kami ialah K.I.T.A.K :)


No comments:

Post a Comment